Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

träning(lov)

Av sunnis - 3 januari 2012 14:21

heej!

det här lovet har lagt mycket tid i gymet

som finns i vårat kvarter ,jag har varit ute

och sprungit och tränat på gymmet 2 gånger

om dan nu har min mamma och min syrra

blivit friska efter ha haft kräksjukan och jag

har haft lite ont i magen sen i går hoppas

att jag inte får kräksjukan !mamma bestelde

en ny dator som jag är

inne på just nu,ses !!!!!!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sunnis - 3 juni 2012 11:15


Hej! Jag har inte uppdaterat på ett tag har liksom inte orkat men nu har jag fått två kaninungar som är så söta den ena heter Dalma och den andra heter Masaya!  Det har regnat för mycket dom senaste dagarna har liksom fått less på regn men myggor...

Av sunnis - 19 februari 2012 08:56

Hej! Ska snart gå på friidrottsträning men kan fixa ett inlägg nnan dess!!! Jag har tänkt på en sak när jag inte riktigt har tid att göra ett inlägg så gör jag ett men om jag inte har så mycket att gör så brukar jag oftast inte skriva ,kanske inte ...

Av sunnis - 16 februari 2012 11:18

Här är mitt ansikte som ett hjärta!!!    Den här bilden är spegel vänd, jätte cool !!!!    Den här bilden är också veldigt cool !!!!   Sist men inte minst!!!!   Så där var alla bilder  Kram Sunnis             ...

Av sunnis - 16 februari 2012 08:44

Hej!!! Ett Länkbyte till en undebar blogg som borde läsas bloggen är mycket mode inriktad och rolig att äsa och kolla i de är mycke collage och snygga plagg så kolla Emma Ericsons blogg nuuuuuuuu!!!! Kram Sunnis    ...

Av sunnis - 16 februari 2012 07:40


Hej !!! Har precis klätt på mej och nu sitter jag och äter flingor och fil inte de godaste men jag kan ju inte gå till skolan utan att jag ätit nåt så ... Men jag måste ta och fixa mej nu så hej då!!!! Kram Sunnis       ...

Presentation


Hej
jag är en tjej på 12 år och
gillar att simtävla fota och vara med kompisar hoppas du gillar min blogg!!!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

VILKET DJUR ÄR BÄST!!
 HUND
 KATT
 HÄST
 HAMSTER
 ANNAT

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards