Alla inlägg under december 2011

Av sunnis - 18 december 2011 10:26

hej !!!!

igår var jag hos min moster pamela och mina

kusiner,mina två andra mostrar var också där

vi firade lilla jul där och de gör vi varje år det

en helt vanlig jul men det är helgen innan

vi gör de för att vi ska kunna vara med familjen

på jul afton, alltså mamma ,pappa,och syskon.

jag fick en tröja ett pennskrin lipgloss och annat!

God Jul på dej kram sunnis!!!!!  


Av sunnis - 11 december 2011 19:57

tja!

i fredas kom pappas gamla jobbarkompis

på besök från island och han har stor handlat

hela helgen och i dag åkte vi till väsby centrum

jag fick nya skor ett par byxor från SALToch

ett lucia linne till luciatåget på tisdag och sen

till julkonserten i stan den nittonde i tolfte!!!!!

  snygga va älskar dem ses !

Av sunnis - 5 december 2011 22:29

HEJ PÅ ER!!!!

jag har precis kommit hem från träningen

har en big tova i mitt hår som jag inte får

ut.Så jag måste klippa av den,inte så

kul precis men vad ska jag göra åt de

jag kan ju inte gå runt med en jätte

tova i håret ,nene.nu ska jag gå och lägga mej!!!!

  GODNATT!!!! <3

Av sunnis - 4 december 2011 09:37

förlåt asså!!!!

jag har inte blåggat på ett tag nu,

jag har haft fullt upp med skola,

läxor,träningar och prov m.m

men nu ska jag börja blogga igen !!!!

jag ska ladda upp bilder på mitt rum

hos mamma jag har ett skrivbord,

säng, sackosäck,gardiner ,dator

och mssa mer kram sunnis !!!

  

Presentation


Hej
jag är en tjej på 12 år och
gillar att simtävla fota och vara med kompisar hoppas du gillar min blogg!!!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

VILKET DJUR ÄR BÄST!!
 HUND
 KATT
 HÄST
 HAMSTER
 ANNAT

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards