Alla inlägg under november 2011

Av sunnis - 26 november 2011 10:21

                             hejsan!!!!!

                           Jag skulle egentligen varit på

                           sim tävling men så blev det inte

                           för jag har varit sjuk nu i två

                           veckor,så min tränare tyckte inte

                           att jag skulle tävla men mina två

                           kompisar tävlar nu i helgen !!!

                           vi har en blogg tillsamans som

                           du borde kolla in !!!!  

                               ourphotos.bloggplatsen.se 

                       Bliden är på väsbysimsällskaps märke!!!

                       jag simmar där !!!!!!

           

Av sunnis - 17 november 2011 18:17

hej!!!!

Jag vill tipsa om en jätte bra

film.Jag såg den igår,man fattar

inte början i allafall inte jag men

andra halvan av filmen va skit bra!!!!

gå in på youtube för att se trailern

 sök på:TRANSFORMERS  

Tummen Upp till filmen!!!!!!!!!!!!!!!!

Av sunnis - 15 november 2011 17:03

BREKING DAWN HAR PREMIÄR I MORN!!!

Men nordisk film har inte bestämt sig för vilken

åldersgräns filmen ska ha hoppas att de blir 11:års

gräns.DANMARK :15:ÅR

         USA          :13:ÅR

         NORGE     :11:ÅR

         SVERIGE  :Har inte fattat ett beslut!!!

Hoppas dem bestemer sig snart för det är

premiär i morn!!!!! 

                                

Av sunnis - 14 november 2011 09:35

    ITALIEN är ett

jätte fint land det är mycket aktivt och jag

har släkt där så därför var ett av mina favo länder!!!!

  ISLANDär det bästa land jag vet för i island har jag halva min släkt besök ärna island!!!!!! FRANKRIKE /franska valde jag i skolan så därför  tycker jag om frankrike,au revoir!!!! <3

Av sunnis - 13 november 2011 19:47

godkväll!!!

till middag blev det mexikana med

majs och pasta,pastat passade inte 

så bra till men det var gott ändå

nu ska jag åka till mamma men

där finns det ingen dator för hon

har precis flyttat in så vi får se vad

som händer kram sunnis!!!     

Av sunnis - 13 november 2011 15:31

 
Mina pannkakor blev jätte      

goda här får du receptet!!

1 msk socker              50g smält margarin/svalt

1 ägg                          rör om

2 tsk vaniljsocker         1 kopp mjölk rör om

lite salt rör om             sila 1 dl mjöl och1 msk bakpulver

 stek på 10:an              häll i försiktikt, lite i taget!!!!

gör pannkakorna tunna och särvera dem med socker

alltså rulla ihop pannkakorna med socker i!!!

      

Av sunnis - 13 november 2011 13:09

               Idag hälsar jag min Pappa jag älskar dej

                                     du är den bästa som finns,GLAD FARS DAG 

Av sunnis - 13 november 2011 11:33


  

mitt favorit godis är sura nappar

jag bara älskar dem,jag blir så

sugen när jag ser bilden snälla

komentera den här bilden eller

du kanske gillar nått annat godis!!!!

Presentation


Hej
jag är en tjej på 12 år och
gillar att simtävla fota och vara med kompisar hoppas du gillar min blogg!!!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

VILKET DJUR ÄR BÄST!!
 HUND
 KATT
 HÄST
 HAMSTER
 ANNAT

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards